!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0';n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script','https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '2014454605448880'); // Insert your pixel ID here. fbq('track', 'PageView'); $(window).on('load', function() { var _dcq = _dcq || []; var _dcs = _dcs || {}; _dcs.account = '8209758'; (function() { var dc = document.createElement('script'); dc.type = 'text/javascript'; dc.async = true; dc.src = '//tag.getdrip.com/8209758.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(dc, s); })(); });

Mange har koblet seg til «Min side»

I september i fjor varslet Monsternett at «Min side» var åpnet. Her kan du følge ditt kundeforhold, sjekke dine fakturaer og for hyttefolket er «Min side» et ekstra stort pluss.

– Flere hundre kunder har siden vi lanserte «Min side» i fjor meldt seg inn og tatt i bruk tjenesten, forteller Vegard Svanberg hos Monsternett.

«Min side»-løsningen er åpen for alle kunder, der de får tilgang til fakturaer og detaljer om abonnementet.

– I løpet av et år får vi mange henvendelser telefonisk og per epost fra bedrifter med behov for kopi av faktura, noen kunder har endret navn og atter andre vil ha betalingsutsettelse.

–  Alt dette og mye mer kan du selve ordne med på «Min side» helt gratis og akkurat når det passer deg selv, sier han.

Les også:
– Prøver å holde alt så normalt som mulig
Halden-firmaer sikrer dine datatjenester med samarbeid

Artikkelen fortsetter under bildet


Mer fleksibelt for hyttekundene med "Min side"-løsningen.

– Et ekstra pluss for hyttekundene

Vegard forteller at særlig hyttefolk med Monsternett-abonnement har vært ivrige i å melde seg på.

– De som er hyttekunder får i tillegg til konto- og fakturainformasjon mulighet til å administrere «klipp» i stengeperioden via «Min Side».

– Hyttekundene har full oversikt over saldo og forbruk av «klipp», kan etterfylle med flere «klipp» og åpne hytteabonnementet med klippene de har, forteller Vegard.

Hyttekundene har et abonnement, som er åpent fra april og til og med september. I denne perioden brukes nettet akkurat som vanlig.

I stengeperioden fra oktober til og med mars, får du et klippekort på 30 "klipp". Du åpner nettet i 1 døgn per «klipp».

Dette gjør at du kan bruke nettet i inntil 30 døgn i stengeperioden, for eksempel om du bruker hytta i enkelte senhøst- og vinterhelger, jul- eller vinterferie.

– Det som er en stor forskjell fra tidligere for hyttekundene er at de ikke trenger å være på hytta for å åpne «klipp». Tidligere måtte de logge seg på inne i hytta og få en kode som de sendte inn over SMS.

– Dette opplegget med SMS og åpning av hytta kommer til å fortsette å fungere en stund til, men fremover kan våre hyttekunder åpne nettet fra hvor som helst i verden via «Min side», og de trenger ikke fysisk være på hytta for å administrere tilgangen.

– Det kan jo være kjekt når man vil logge seg på for å slå på varme eller åpne tilgang for venner og familie som skal bruke hytte, sier Vegard.

Les også:
– Heier på dere i Monsternett
Hytte Pluss fra Monsternett

Artikkelen fortsetter under bildet

Du finner "Min side"-inngangen øverst til høyre på nettsiden hos Monsternett.

Tilkobling av «Min Side»

– Det er viktig for oss at våre kunder forstår, at vi «godkjenner» forespørsler om å bruke «Min Side» manuelt, og det tar vanligvis en dag eller to. Med manuell godkjenning er vi sikre på at alt fungerer som det skal.

– Vi tenker sikkerhet og funksjonalitet for kundene, og inntil man får beskjed om at «Min side»-løsningen er oppe og går kan man bruke den gamle metoden med SMS for å logge seg på.

– Når vår «godkjenning» er klar for den enkelte kundens del får du et varsel på SMS, og da er din «Min Side»-tilgang klar til bruk, sier han.

Monsternett har Corona-restriksjoner på besøk

Som følge av varselet fra norske myndigheter torsdag 12. mars og spredningen av Coronaviruset i Norge har Monsternett fra samme dato innført restriksjoner på besøk til våre kontorer i Violgata i Halden, samt endringer i vår kontakt med kundene.

Kontorene i Violgata i Halden stenges for besøk fra kunder.

De som trenger å komme i kontakt bes om å sende melding til kundeservice , sende epost på info@monsternett.no eller ringe oss på tlf. 69701800 .

Kunder som har behov for å hente eller levere utstyr blir det avtalt spesielle ordninger med i hvert enkelt tilfelle.

Les gjerne: Helsenorge.nos fakta og råd knyttet til Coronaviruset

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute

Få varsel når nye bloggposter er ute!

Noe du lurer på?

Har du spørsmål, kommentarer eller noe annet du lurer på? Send oss en melding i dette skjemaet:

Ta kontakt:

Navn

Forespørselstype

Epostadresse

Melding

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute