– Nærhet til kundene er viktig

Monsternett opplever god respons i bredbåndsmarkedet. 16 år med nærhet til kundene gir uttelling.

– De tilbakemeldingene vi får er kjempemessige. Det bekrefter at god service og lokal satsning har vært viktig og riktig, sier Monsternetts Vegard Svanberg.

Foran årets hyttesesong kan Monsternett vise til en 25 prosents økning i antallet monteringer sammenlignet med i fjor, og montørene er fullbooket de neste ukene.

– Skal man klemme seg inn i  monteringskøen nå, gjelder det å være rask. Tiden fram til sommeren og den store hyttesesongen nærmer seg med stormskritt, sier han.

Les her: Tenker du på bredbånd til hytta?
Les her: Mange vil miste Internett

Artikkelen fortsetter under video 


Sol, sommer og bredbånd fra Monsternett

16 år i bransjen

Det er i Halden, Sarpsborg, Fredrikstad, Hvaler og tilstøtende områder Monsternett har bygget ut sitt nettverk gjennom nærmere 16 år, og det er her det Halden-baserte selskapet har sine kunder innen bedrifts-, hus- og hyttesegmentene.

– Vårt radiobaserte bredbånd er annerledes enn hva mange kunder er vant med. Du trenger ikke fiber, ikke telefonlinjer og det er ingen datapakker, som man har i mobiltelefonabonnementet. Ikke slår vi ned på farten på abonnementet heller, slik jeg vet enkelte av de større mobiltelefonoperatørene gjør, etter et visst forbruk.

– Med fri sikt mellom ditt hus eller hytte og en av våre mange sendermaster her i Østfold er du garantert raskt, stabilt bredbånd. Full fart hele veien og du får garantert en god opplevelse, sier Vegard.

Mange steder er Monsternett det eneste bredbåndsalternativet bortsett fra mobilabonnement. Når mange bruker en basestasjon for mobilnettet samtidig eller det er sviktende dekning for 4G-signaler, når Monsternetts signaler allikevel fram.

– Vi prøver å gjøre det litt annerledes. Den populariteten våre tjenester og produkter har, viser at vi har satset riktig, sier han.

Les mer:
*Monsternetts bredbånd tar kundene med storm
*Totalsummen avgjør om en bredbåndsleverandør er dyr eller billig
*Hvor kraftig bredbånd trenger du egentlig?

Artikkelen fortsetter under bildet

God kunderespons

– Det er klart det er hyggelig for oss å få de gode tilbakemeldingene i hverdagen. Enten det er våre montører, vår kundeservice eller produktene vi leverer som får ros, så gir det et ekstra puff hver gang til å stå på.

Når Monsternett ber sine kunder om å fylle i spørreskjemaet, for hva de liker og hva som kan bli bedre, er et av spørsmålene «Hvor sannsynlig er det at du ville anbefalt Monsternett til noen andre?»

– Når vi da ser at «det er svært sannsynlig» at våre kunder vil anbefale oss til sine venner, familie eller til naboene, blir vi glade. «Jungeltelegrafen» er vår viktigste markedsføringskanal, og når vi har suksess der betyr det så uendelig mye for oss, sier Vegard.

Les mer:
Les mer om hyttebredbånd
Bestill hyttebredbånd
Artikkelen fortsetter under bildet


SÅ ENKELT ER DET: Kontakt Monsternett på telefon 69701800, via Facebook eller på vår kontaktside.

100 prosent garanti på bredbåndet

– En medvirkende årsak til at så mange er fornøyde, er nok at vi er veldig nøye på at signalforholdene skal være bra før vi monterer. Kan vi ikke garantere stabile signaler, monterer vi simpelthen ikke. I enkelte tilfeller kan det nok oppfattes som kjedelig, både for kunden og oss, men vi syns det er viktigst å være ærlige.

– Kan vi ikke garantere at signalene er stabile, monterer vi rett og slett ikke. På lang sikt er det ikke holdbart verken for kunden eller oss at nettet er ustabilt, sier han.

– Mener vi at det teknisk sett er grunnlag for at du kan få bredbånd, sender vi en montør som setter opp antenne, installerer ruter og klargjør alt hos deg som kunde. Når vår montør forlater deg er du allerede koblet til Internett, sier Vegard og legger til;

– Skulle du deretter være misfornøyd allikevel, vil du i løpet av de 30 dagene etter at en montering har funnet sted ha en «fornøyd-garanti» fra oss. Det innebærer at vi plukker ned utstyret og tilbakebetaler deg pengene helt uten diskusjon.

Ta kontakt med Monsternett her

Dette sier kundene om Monsternett

– Stabilt internett er viktig for oss på Unicare Bakke

Gaulin Bygg as: – Alltid på nett med Monsternett

Dahlmans Sykkel: Monsternetts trådløse bredbånd er stabilt og et prisgunstig alternativ

Berg Bil: – Helt suverent med Monsternett

Ole-Henrik Larsen hos Extralageret og Nordsiden Eiendom AS: – Setter stor pris på Monsternetts gode service

Harald Engh hytteeier: – Flinke folk i Monsternett

Åge Sten Gustavsen  i Skjeberg: – Får akkurat det vi trenger av Monsternett

Mer om Monsternetts bredbånd her

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute

Få varsel når nye bloggposter er ute!

Noe du lurer på?

Har du spørsmål, kommentarer eller noe annet du lurer på? Send oss en melding i dette skjemaet:

Ta kontakt:

Navn

Forespørselstype

Epostadresse

Melding

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute