BESTILL BREDBÅND - HYTTE

Hytteabonnement faktureres årlig i januar. Kobles du opp senere på året, får du en faktura som gjelder frem til januar, hvor du deretter får en ny. Les mer under "Viktig å vite om bestillingen" på denne siden.


Fødselsnummeret brukes for å ha en utvetydig identifisering av den juridisk ansvarlige for abonnementet, samt for å gjennomføre en kredittsjekk.

Vi trenger telefonnummeret ditt for å kontakte deg angående installasjon, montering eller andre spørsmål for å gjennomføre bestillingen.


Fyll inn gårds-/bruksnr. i kommentarfeltet hvis du ikke har adresse/husnummer!



Fjern krysset og legg inn fakturaadresse hvis den avviker fra leveringssted/adresse.

Velg hvordan du vil ha faktura. Hvis du vil ha Avtalegiro eller E-faktura, oppretter du dette selv i nettbanken etter du har fått første faktura.

Viktig å vite om bestillingen:

  • Spørsmål: Hva hvis det ikke er dekning?
    Svar: Hvis det ikke er dekning, avbrytes bestillingen og du betaler ingenting.
  • Spørsmål: Hvor fort får jeg nett?
    Svar: Vanligvis tar det 1-2 uker. I travle perioder på året må det påregnes noe lengre tid. Dersom du trenger nett fort, får du mulighet til å velge ekspresslevering litt senere i bestillingsprosessen.
  • Spørsmål: Hvor lang er bindingstiden?
    Svar: Bindingstiden er 12 måneder og regnes fra dagen du kobles opp.
  • Spørsmål: Når får jeg faktura?
    Svar: For hytteabonnement gjelder det årspriser. Abonnementet gjelder fra januar til og med desember. Ved bestilling i perioden januar-mai gis det ingen reduksjon i årsprisen. Fra og med juni gis det en forholdsmessig (basert på en dagsats) reduksjon i abonnementsprisen. Første regning vil derfor være full pris om du bestiller hytteabonnement før juni, og deretter reduseres gradvis fra og med juni og ut sesongen. Den første fakturaen du får, gjelder altså fra oppkoblingstidspunktet og ut året. Deretter får du neste faktura i januar påfølgende år.

    Hytteabonnement faktureres årlig i januar. Kobles du opp senere på året, får du en faktura som gjelder frem til januar, hvor du deretter får en ny. Den første fakturaen du får, gjelder altså fra oppkoblingstidspunktet og ut året. Deretter får du neste faktura i januar påfølgende år. Se også spørsmålet "Hva ender jeg opp med å betale?".
  • Spørsmål: Hvilke personopplysninger samler dere inn i.f.m. bestillingen og hva brukes de til?
    Svar: Vi samler inn navn, fødselsnummer, adresse, epost og telefonnummer. Navn og fødselsnummer brukes for å ha en utvetydig identifisering av den juridiske eieren av abonnementet, samt for kredittsjekk. Adresseinformasjon og epost må vi ha for å vite hvor nettet skal installeres, samt hvor faktura skal sendes. Vi følger deg også opp på epost i ettertid for å sjekke at du er fornøyd og gi deg viktig og nyttig informasjon. Sistnevnte kan du enkelt melde deg av om du vil.
  • Spørsmål: Hva ender jeg opp med å betale?
    Svar: Du betaler maksimalt det som står øverst på denne siden, altså summen av etablering og årspris.

    For hytteabonnement gjelder det årspriser. Abonnementet gjelder fra januar til og med desember. Ved bestilling i perioden januar-mai gis det ingen reduksjon i årsprisen. Fra og med juni gis det en forholdsmessig (basert på en dagsats) reduksjon i abonnementsprisen. Dette avregner vi før vi sender ut regning. Første regning vil derfor være full pris om du bestiller hytteabonnement før juni, og deretter reduseres gradvis fra og med juni og ut sesongen. Den første fakturaen du får, gjelder altså fra oppkoblingstidspunktet og ut året. Deretter får du neste faktura i januar påfølgende år.
  • Spørsmål: Hva menes med 30 dagers 100% fornøydgaranti?
    Svar: Kort sagt garanterer vi at nettet fungerer. Hvis du i 30 dager etter levering finner ut at du ikke er 100 prosent fornøyd med oss, uansett årsak, nedmonterer vi utstyret og refunderer pengene, uten diskusjon. Dette er en ment som en ekstra sikkerhet for deg, så du kan stole på at det du bestiller fungerer.

Vennligst bekreft:

Bekreft ved å krysse i boksen under.