!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0';n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script','https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '2014454605448880'); // Insert your pixel ID here. fbq('track', 'PageView'); $(window).on('load', function() { var _dcq = _dcq || []; var _dcs = _dcs || {}; _dcs.account = '8209758'; (function() { var dc = document.createElement('script'); dc.type = 'text/javascript'; dc.async = true; dc.src = '//tag.getdrip.com/8209758.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(dc, s); })(); });

BESTILL BREDBÅND - PRIVAT


Fødselsnummeret brukes for å ha en utvetydig identifisering av den juridisk ansvarlige for abonnementet, samt for å gjennomføre en kredittsjekk.

Vi trenger telefonnummeret ditt for å kontakte deg angående installasjon, montering eller andre spørsmål for å gjennomføre bestillingen.


Fyll inn gårds-/bruksnr. i kommentarfeltet hvis du ikke har adresse/husnummer!



Fjern krysset og legg inn fakturaadresse hvis den avviker fra leveringssted/adresse.

Velg hvordan du vil ha faktura. Hvis du vil ha Avtalegiro eller E-faktura, oppretter du dette selv i nettbanken etter du har fått første faktura.

Viktig å vite om bestillingen:

  • Spørsmål: Hva hvis det ikke er dekning?
    Svar: Hvis det ikke er dekning, avbrytes bestillingen og du betaler ingenting.
  • Spørsmål: Hvor fort får jeg nett?
    Svar: Vanligvis tar det 1-2 uker. I travle perioder på året må det påregnes noe lengre tid. Dersom du trenger nett fort, får du mulighet til å velge ekspresslevering litt senere i bestillingsprosessen.
     
    For fiber gjelder det lengre leveringstider dersom fiberen ikke er klargjort inn til boligen. Dette er eksempelvis om rør ligger i tomtegrensa, eller det må henges kabel inn til bygget. Vi bekrefter da endelig leveringsdato i.l.a. et par dager etter bestilling.
  • Spørsmål: Hvor lang er bindingstiden?
    Svar: Bindingstiden er 12 måneder og regnes fra dagen du kobles opp.
  • Spørsmål: Når får jeg faktura?
    Svar: For vanlige privatabonnement (husholdninger) kommer fakturaen normalt noen dager etter at nettet er montert. Som standard er fakturaen for privatabonnement kvartalsvis.
  • Spørsmål: Hvilke personopplysninger samler dere inn i.f.m. bestillingen og hva brukes de til?
    Svar: Vi samler inn navn, fødselsnummer, adresse, epost og telefonnummer. Navn og fødselsnummer brukes for å ha en utvetydig identifisering av den juridiske eieren av abonnementet, samt for kredittsjekk. Adresseinformasjon og epost må vi ha for å vite hvor nettet skal installeres, samt hvor faktura skal sendes. Vi følger deg også opp på epost i ettertid for å sjekke at du er fornøyd og gi deg viktig og nyttig informasjon. Sistnevnte kan du enkelt melde deg av om du vil.
  • Spørsmål: Hva ender jeg opp med å betale?
    Svar: Du betaler maksimalt det som står øverst på denne siden. Som standard sender vi ut regning hvert kvartal. Hvis du ønsker månedsregning, kan du angi dette i kommentarfeltet. Du betaler uansett kun for abonnementsprisen. Det tilkommer ingen ekstragebyrer, linjeleier eller annet som ikke er oppgitt i bestillingsskjemaet.
  • Spørsmål: Hva menes med 30 dagers 100% fornøydgaranti?
    Svar: Kort sagt garanterer vi at nettet fungerer. Hvis du i 30 dager etter levering finner ut at du ikke er 100 prosent fornøyd med oss, uansett årsak, nedmonterer vi utstyret og refunderer pengene, uten diskusjon. Dette er en ment som en ekstra sikkerhet for deg, så du kan stole på at det du bestiller fungerer.

Vennligst bekreft:

Bekreft ved å krysse i boksen under.