!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0';n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script','https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '2014454605448880'); // Insert your pixel ID here. fbq('track', 'PageView'); $(window).on('load', function() { var _dcq = _dcq || []; var _dcs = _dcs || {}; _dcs.account = '8209758'; (function() { var dc = document.createElement('script'); dc.type = 'text/javascript'; dc.async = true; dc.src = '//tag.getdrip.com/8209758.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(dc, s); })(); });

Hva er god kundeservice for deg?

 

Det er mange måter å ta vare på kundene på. Det viktigste er selvsagt å ha svært gode produkter og tjenester. Men, mange kunder har spørsmål. Det kan være vedrørende ting vi ikke har tenkt på, eller ting vi har forklart for dårlig.

Uansett hva grunnen til spørsmålene er, så er det fire ting vi er svært opptatte av.

1. Vi skal alltid være positive og blide

Kundene er det viktigste for oss, og de er grunnen til at vi eksisterer. Vi skal alltid hjelpe kundene. Og for å finne ut av ting sammen så er det utrolig viktig at vi alltid er positive, imøtekommende og smiler. Kundene skal føle seg trygge hos oss.

2. Vi skal være raske

Vi forstår at dersom noen opplever et problem så er det viktig å få svar så fort som mulig. Vi etterstreber å være raske, og at kundene våre skal slippe å vente.

3. Vi skal gi gode svar og løse problemene

Det hjelper å være positive og blide, og i tillegg hjelper det at vi er raske, men dersom vi ikke klarer å gi gode svar og løse problemene, ja, da er vi like langt. Kunnskap er en viktig bit av god kundeservice.

Men, det som mange kanskje ikke tenker på, er at vel så viktig er hvordan kundene kan nå oss. Hvis vi er utilgjengelige, da hjelper det lite at vi er positive, raske og gir gode svar.

4. God kundeservice handler om tilgjengelighet

Vi har lagt opp til at alle kan nå oss på forskjellige måter:

Ulike spørsmål krever ulik oppfølging, og noen kunder ønsker å møte oss personlig med spørsmålene, mens andre ønsker å sende en kort beskjed på epost. Vårt mål er å være der kundene er, og at det er kundene som skal være fornøyde med hvordan de kan nå oss på, og ikke motsatt.

Har du noen eksempler på god kundeservice?

Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på dine erfaringer med god kundeservice. Vet du om metoder som gjør oss enda mer tilgjengelig? Og hva forventer du av kundeservice og oppfølging? Gi oss beskjed i kontaktskjemaet under!

Her finner du lenker til andre relevante sider

Her kan du lese mer om Bredbånd privat

Her kan du lese mer om Hyttebredbånd

Her kan du lese mer om Bredbånd til bedrift

Kontakt oss her for Kundeservice

Her kan du lese Tilbakemeldinger fra kunder

Her finner du en oversikt over vanlige Spørsmål og svar

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute

Få varsel når nye bloggposter er ute!

Noe du lurer på?

Har du spørsmål, kommentarer eller noe annet du lurer på? Send oss en melding i dette skjemaet:

Ta kontakt:

Navn

Forespørselstype

Epostadresse

Melding

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute