Bli vår nye kollega!

Noe for nettopp deg? Vi i Monsternett søker prosjektleder for utbygging av bredbåndsnett med radio- og fiberteknologier.

Monsternett er en bredbånds- og IT-leverandør i god vekst med kunder i Østfold, og nå jakter vi på prosjektleder for utbygging av bredbåndsnett med radio- og fiberteknologier til vårt solide team.

– Monsternett har vært i markedet i 17 år, og har blitt bygget stein på stein. I dag er bedriften en trygg arbeidsplass for 10 fornøyde og flinke ansatte, som jobber sammen i et tettvevet, godt arbeidsmiljø der alle tar vare på hverandre, forteller Vegard Svanberg – daglig leder i Monsternett.

– Vi leverer bredbånd over radio og fiber til hus, bedrifter og hytter i Østfold, i tillegg til også å levere endel IT-tjenester og IT-løsninger til kunder i inn- og utland.

– Vi opplever økt etterspørsel etter våre produkter og tjenester. Utbygging av bredbåndsnett med radio- og fiberteknologier krever mye av organisasjonen, og vi ønsker nå å styrke laget med en prosjektleder på heltid, forteller Vegard.

Monsternett har base i Halden, og leverer bredbånd også i Fredrikstad, Hvaler, Sarpsborg og i tilstøtende områder.

De fleste av Monsternetts mange tusen kunder innen privat-, hytte- og bedriftsmarkedet benytter trådløst bredbånd, og det er bygget mange sendermaster i Østfold gjennom årene, for å sikre kundene godt, raskt og stabilt trådløst bredbånd.

Les også:
* Bredbåndet som tar Østfold med storm
* – Doblet antall hyttemonteringer av bredbånd

Artikkelen fortsetter under bildet


Du kan forvente varierte arbeidsoppgaver i din jobb som prosjektleder hos Monsternett, og du vil være
tett involvert i de fleste prosesser i bedriften.

Arbeidsoppgaver:

Som prosjektleder hos Monsternett vil du få hovedansvaret for våre mange utbyggings- og driftsprosjekter.
Prosjektene du vil ha ansvar for er innen nybygging av bredbåndsnett, endring av nett og driftsprosjekter – f.eks. forsterking og/eller kapasitetsøkning.

Prosjektlederrollen favner bredt. Eksempelvis vil du gjøre befaringer, forhandle med grunneiere og leverandører, lage budsjetter og kalkyler, skrive tilbud, estimere arbeidsomfang og koordinere eksterne og interne arbeidsressurser (f.eks. montører).

Du vil delta på informasjonsmøter ifb. med utbygginger, sende byggesøknader, overse utførelsen av arbeider, kontrollere at nødvendig dokumentasjon er utarbeidet og sjekke at internkontrollen er oppdatert.

Kort sagt: Du vil ha en variert hverdag og være tett involvert i de fleste prosesser i bedriften.

Kvalifikasjoner og erfaring:

Vi ser for oss at den ideelle personen for denne stillingen har:

*Formell utdannelse innen tele/elektro – det kan være fagbrev, fagskole og/eller relevant høgskole
*Arbeidserfaring som utførende, for eksempel montasje- og installasjonsarbeid
*Erfaring fra prosjektledelse og -styring, herunder erfaring med nødvendige verktøy for prosjektstyring
*Erfaring med å lede team – hos oss vil du lede våre montører
*Erfaring med offentlige prosesser ifb. med byggesak og kunnskap om relevante lovverk innen vår bransje
*Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
*Førerkort på bil

Personlige egenskaper:

Du er positiv og gleder deg til å stå opp og komme i gang med en ny dag. Du er både teoretisk og praktisk anlagt. God til å se løsninger og i stand til å sette dem ut i livet.

Du har en viss naturlig autoritet, uten at du dermed blir autoritær. Du føler ansvar både for arbeidet som skal gjøres og de du jobber sammen med. I denne rollen vil du møte mange forskjellige mennesker, det er derfor viktig for oss at du har meget gode samarbeidsevner og at du kommuniserer godt med andre, uansett mennesketype.

Vi tilbyr:

*Hos Monsternett finner du engasjerte og flinke medarbeidere som brenner for jobben de gjør
*I likhet med de andre vil du ha en ansvarsfull stilling, der arbeidet ditt skaper synlige resultater og setter spor
*Et meget godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt
*Nyoppussede lokaler våren 2020
*En trygg arbeidgiver med sunn økonomi
*Gode muligheter for faglig utvikling
*En spennende og variert arbeidsdag

Søknadsfrist: 01.03.2021

Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne lenken HER .

Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no

Vi ser frem til å høre fra deg!

Om Bee2Bee AS:

Bee2Bee AS leverer kvalitetsrekruttering og bemanningstjenester fra A til Å. Vi skal være et attraktivt selskap for medarbeidere og kunder, som leverer kvalitet, fleksibilitet og skreddersøm. Våre referanser sier at grundig forarbeide, profesjonell gjennomføring og tett oppfølging er blant våre sterkeste kort.

Vi rekrutterer både til faste ansettelser og midlertidige stillinger, innen forskjellige fagområder og bransjer. Våre rekrutterere er DNV GL sertifiserte. Vi benytter oss av test- og analyseverktøy i henhold til DNV GL standard.

Vårt hovedfokus er at både medarbeider og arbeidsgiver skal oppleve en rikere arbeidsdag. Vi jobber hardt for å nå vårt mål; 'Mennesker i full blomst'.

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute

Få varsel når nye bloggposter er ute!

Noe du lurer på?

Har du spørsmål, kommentarer eller noe annet du lurer på? Send oss en melding i dette skjemaet:

Ta kontakt:

Navn

Forespørselstype

Epostadresse

Melding

Likte du det du leste?

Legg inn navnet og epostadressen din, så blir du varslet når neste artikkel er ute